You Are My Sunshine

伊莉莎白·米切爾,19700327日出生於美國洛杉磯,演員、模特、導演。伊莉莎白在電視劇和電影領域都十分活躍,出演了大量了影視作品。是美劇《迷失》、《V星入侵》《滅世》的主要演員。曾經獲得2007年好萊塢最佳年度突破獎和2008年獲得土星獎最佳電視女演員獎。

you are my sunshine
你就是我的陽光
my only sunshine
我唯一的陽光
you make me happy when skies are grey
當天空烏雲密佈時是你使我快樂
you'll never know dear
親愛的,你從未明瞭
how much I love you
我是多麼的愛你
please don't take
請別帶走
my sunshine away
我的陽光
The other night dear when I lay sleeping
親愛的,又是一個晚上,我漸漸睡去
I dreamed I held you in my arms
在夢境中我把你擁入懷中
When I awoke dear I was mistaken
親愛的,可當我醒來,我又弄糟了
SO I hung my head and cried
我哭泣,我又陷入了這感情的難題
you are my sunshine
你就是我的陽光
my only sunshine
我唯一的陽光
you make me happy when skies are grey
當天空烏雲密佈時是你使我快樂
you'll never know dear
親愛的,你從未明瞭
how much I love you
我是多麼的愛你
please don't take my sunshine away
請別帶走我的陽光
you are my sunshine
你就是我的陽光
my only sunshine
我唯一的陽光
you make me happy when skies are grey
當天空烏雲密佈時是你使我快樂
you'll never know dear

親愛的,你從未明瞭
how much i love you
我是多麼的愛你
Please don't take my sunshine away
請別帶走我的陽光
Please don't take my sunshine away
請別帶走我的陽光
Please don't take my sunshine away
請別帶走我的陽光

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()