The Show

The show》是由Lenka演唱歌曲,該歌曲收錄在《蘭卡的異想世界》中,這首歌於2008923日。

I'm just a little bit caught in the middle
我有點兒左右為難
Life is a maze, and love is a riddle

生活是座迷宮 愛是一個謎題
I don't know where to go
我不知道該去哪兒
Can't do it alone
我一個人做不到
I've tried, but i don't know why
我嘗試了 我不知道為什麼
-
Slow it down, make it stop

放慢了速度 停了下來
Or else my heart is going to pop
否則我的心都要跳出來了
Cause its to much, yea its a lot
因為這有點兒過份了 是的 太過份了
To be something I'm not
要我成為一個不一樣的我
I'm a fool, out of love
我是個失戀的大笨蛋
Cause I just can't get enough
因為我無法滿足
-
I'm just a little bit caught in the middle

我有點兒左右為難
Life is a maze, and love is a riddle

生活是座迷宮 愛是個謎
I don't know where to go
我不知道該去哪兒
Can't do it alone
我一個人做不到
I've tride, but i don't know why
我嘗試了 我不知道為什麼
I'm just a little girl lost in the moment
我只是個一時很迷茫的小女孩
I'm so scared but i don't show it
我很害怕但是我沒有表現出來
I can't figure it out

我無法弄清楚
It's bringing me down
真把我給打倒了
I know, I've got to let it go
我知道我不得不放手
And just enjoy the show
好好欣賞表演吧

The sun is hot in the sky
天氣非常熱
Just like a giant spot light
太陽就像個巨大的聚光燈
The people follow the signs
最終人們按照指引
And synchronize in time
同時按指示做
it's a joke, no body knows
這是個笑話 沒有人知道
They got to take it to the show
他們有演出的門票

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()