Islands-R3hab / KSHMR

歌曲:Islands

專輯:Islands

歌手:R3hab / KSHMR

K+三哥繼14年的Karate15年的Strong第三次強強聯手合作,Progressive house大法好隨美妙的女聲徜徉在這個夢之島嶼吧。

It's over

一切都結束了

And I'm gone

我也將要離開

It's over

一切都過去了

Don't you know I loved you

你不知道嗎我愛過你

For a reason

唯有一個緣由

Don't you know I loved you

你不知道嗎我愛過你

Not for a season

卻只是你人生中的匆匆過客

It's over

一切都結束了

And I'm gone

我也將要離開

It's over

一切都過去了

OohI can't believe I wasted all that time on you

噢我不敢去相信我在你身上浪費了這么多時間

Oohand I wanna see islands and a world all without you

我想去一個無人島或沒有你的世界求得寧靜

Now I'm seeing islands and a world all without you

我想去一個無人島或沒有你的世界求得寧靜

It's over

一切都結束了

And I'm gone

我也將要離開

It's over

一切都過去了

Once you know I'm happy

一旦你發覺沒有你我很輕松

You regret it

你開始懊悔

Once you know I'm happy

一旦你發覺沒有你我很愉悅

You can't accept this

你無法接受這事實

It's over

一切都結束了

And I'm gone

我也將要離開

It's over

一切都過去了

OohI can't believe I wasted all that time on you

噢我不敢去相信我在你身上浪費了這么多時間

Oohand I wanna see islands and a world all without you

我想去一個無人島或沒有你的世界求得寧靜

Now I'm seeing islands and a world all without you

 

我想去一個無人島或沒有你的世界求得寧靜

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()