心肝寶貝 Sugar

I'm hurting baby. I'm broken down
我受傷了;我已經崩潰了

I need your loving, loving
需要你的愛,你的愛
I need it now
現在就要
When I'm without you
沒有你在身邊
I'm something weak
我虛弱不堪
You got me begging, begging
求你了求你了
I'm on my knees
我都給你跪下了
I don't wanna be needing your love
不想需要你的愛
I just wanna be deep in your love
只是想浸在你的愛之中
And it's killing me when you're away
你不在身邊日子就難過
Ooh baby,cause a bullet don't care where you are
喔寶貝,我就像那子彈亂飛,不管你身處哪里
I just wanna be there where you are
我只想在你所在的地方
And I gotta get one little taste
我必須要先淺嘗一口
Sugar
甜蜜蜜的甜心啊
Yes please
沒錯 請來吧
Won't you come and put it down on me
你要不要來我身邊 將糖倒在我身上
Right here, cause I need
喔就是這里,因為我需要
Little love and little sympathy
一點愛與一點同情
Yeah you show me good loving
耶,請好好愛我一下下吧
Make it alright
讓一切恢復正常
Need a little sweetness in my life
我的人生真的需要一點甜蜜
Sugar
甜心
Yes please
沒錯 請來吧
Won't you come and put it down on me
你要不要來我身邊 將糖到在我身上
My broken pieces
我那破碎的心
You pick them up
你將那些碎片撿起
Don't leave me hanging, hanging
別讓我陷入迷惘之中/別讓我在這里不知所措
Come get me some
過來給我點糖甜心
When I'm without ya
當你不在我身邊
So insecure
是如此不安
You are the one thing, one thing
你是,你是
I'm living for
我活下去的理由啊
I don't wanna be needing your love
我不想表現得像是我想要你的愛
I just wanna be deep in your love
我只是想沉浸在你的愛之中
And it's killing me when you're away
而當你不在身邊簡直讓我想死
Ooh baby,cause a bullet don't care where you are
喔寶貝,因為你就像槍彈一樣無論你身在何處
I just wanna be there where you are
我只想到達你的所在地而已
And I gotta get one little taste
而我想先淺嘗一口
Sugar
糖甜心
Yes please
沒錯 請來吧
Won't you come and put it down on me
你要不要來我身邊 將糖到在我身上
Right here, cause I need
喔就是這里,因為我需要
Little love and little sympathy
一點愛與一點同情
Yeah you show me good loving
你就是愛的典范
Make it alright
你讓一切變得完美
Need a little sweetness in my life
我的人生真的需要一點甜心

I want that red velvet
我想要那紅絲絨蛋糕

I want that sugar sweet
我想要那糖甜心
Don't let nobody touch it
不讓任何人觸碰
Unless that somebody is me
除非那個誰是我
I gotta be a man
我要變成男子漢
There ain't no other way
已無其他辦法
Cause girl you're hotter than a southern california bae
因為美眉你可是比南加州的任何女孩都要火辣
I don't wanna play no games
我不想玩任何沒有結果的游戲
I don't gotta be afraid
我不想變的膽怯
Don't give all that shy sh-t
別管那些臉紅心跳
No make up on
沒有任何偽妝
That's my girl

那就是我的

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()