沒有什么能比這更好 Doesn't Get Better Than This

 

Ohum~

I've got everything I want right here right now
此時此刻我得到了我的所有想要的
Sun keeps shining like it won't ever go down
太陽一直照耀好像它從來不墜落
Oh~

It's pure bliss, my world is brighter
這是純粹的幸福 我的世界開始變得明媚
True happiness, when we're together
真正的幸福 當我們在一起的時候
It doesn't get better
不會再好了
It doesn't get better than this
沒有什么能比這更好
Oh~ oh~oh~oh~

It doesn't get better
不會再好了
It doesn't get better than this
沒有什么能比這更好
All the ups and downs all the in-betweens
所有的事情都很得體
It's not perfect but it's everything I dreamed of
不是完美 但是一切都是我所想
It's pure bliss, my world is brighter.
這是純粹的幸福 我的世界開始變得明媚
True happiness, when we're together.
真正的幸福 當我們在一起的時候
t doesn't get better
不會再好了
It doesn't get better than this
沒有什么能比這更好
Oh~ oh~oh~oh~

It doesn't get better
不會再好了
It doesn't get better than this
沒有什么能比這更好
I feel so alive
我感覺我如此鮮活兒
I'm flying higher than a raven in the sky
我比天空中的雄鷹還飛的要高
Couldn't stop if I tried
如果我嘗試我就不會停止
Got a permanent smile
找到永久的笑容
Oh oh
哦哦
It's pure bliss, my world is brighter.
這是純粹的幸福 我的世界開始變得明媚
True happiness, when we're together.
真正的幸福 當我們在一起的時候
It doesn't get better
不會再好了
It doesn't get better than this
沒有什么能比這更好
Oh~ oh~oh~oh~

It's pure bliss
這是純粹的幸福
True happiness
真正的幸福
It doesn't get better
不會再好了
It doesn't get better than this
沒有什么能比這更好
Oh~ oh~oh~oh~

It doesn't get better
不會再好了
Oh~ It doesn't get better than this

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()