不會是我 It Ain't Me

had a dream我曾夢到
We were sipping whisky neat我們啜飲香醇的威士忌
Highest floor, the bowery高樓,酒街
And I was high enough我已飄飄欲 仙/我已經醉了
Somewhere along the line在途中的某個地方
We stopped seeing eye to eye我們突然不再看對方
You were staying out all night你整夜在外逍遙
And I had enough我已經受夠了

No, I don't wanna know where you've been or where you're going不,我不在乎你在哪里,去了哪里
But I know I won't be home但我知道我不會回家
And you'll be on your own而你也將孤身一人
Who's gonna walk you through the dark side of the morning?誰將帶你沖破清晨的陰霾?
Who's gonna rock you when the sun won't let you sleep?誰將在日照三竿之時搖醒你?
Who's waking up to drive you home when you're drunk and all alone?誰會逼着自己起床把醉酒孤獨的你送回家?
Who's gonna walk you through the dark side of the morning?誰將帶你沖破清晨的陰霾?
It ain't me不會是我
It ain't me定不是我
It ain't me不會是我
It ain't me定不是我
It ain't me絕不是我

I had a dream在夢里
We were back to seventeen回到了十七歲
Summer nights and the liberties夏夜狂歡,無拘無束
Never growing up青春永駐
I'll take with me the polaroids and the memories我會帶上相片和回憶
But you know I'm gonna leave behind the worst of us但你知道我會離開那時最糟糕的我們
重復副歌部分......

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()