close

改變心意 Change Your Mind

(Yeah)
Know you tryna be

知道你想要成為

Know you tryna be, a gentleman
知道你想要成為一位紳士
A gentleman
一位紳士
Trying to impress
想要引我注意
Tryna be the best, specimen
想要成為最佳情侶的典范
Perfect specimen (yeah)
完美的典范
And don't get me wrong, I appreciate ya
不要錯意我 我一直以來都欣賞着你
And don't get me wrong, I really do
不要錯意我 我真的愛慕着你
And don't get me wrong, but I'm tired of waiting
不要錯意我 但我早已厭倦了等待
Say you don't wanna cross the line
你說你不想做事出格
But I'ma make you change your mind
但我要讓你改變心意
No seas cortés
不需要禮節的約束
I'ma make change your mind
我要讓你改變心意
No seas cortés
不需要禮節的約束
You don't wanna cross the line
你說你不想做出格的事
But I'ma make change your mind
但我要讓你改變心意
See it in my lips
秘密藏在我的唇間
You feel it in my kiss
唯有親吻方能探知
I'm desperate, so desperate
我渴望着 如此強烈地渴望
I know you wanna too
我知道你也想要得不得了
Cause the way you touch me, you
因為你撫摸我的方式
Keep proving it, you're proving it (yeah)
意亂情迷 正證明了你的渴望
And don't get me wrong, I appreciate ya
不要錯意我 我一直以來都欣賞着你
And don't get me wrong, I really do
不要錯意我 我真的愛慕着你
And don't get me wrong, but I'm done with patience
不要錯意我 但我早已厭倦了等待
Say you don't wanna cross the line
你說你不想做什么出格之事
But I'ma make change your mind
但我會讓你改變心意
No seas cortés
別裝紳士
I'ma make change your mind
我會讓你改變心意
No seas cortés
別一副正經樣子
You don't wanna cross the line
你說你不想做出格的事
But I'ma make change your mind
但我會讓你改變心意
I can see it in your eyes
在你的眼眸里 我可以看出
That you wanna be polite
你想要表現得彬彬有禮
That you wanna treat me right
想要好好招待我
Oh my (No seas cortés)
不要禮節
I can see it in your eyes
在你的眼眸里 我可以看出
That you wanna be polite
你想要表現得彬彬有禮
That you wanna treat me right
想要好好招待我
Oh my (No seas cortés)
就想看你野蠻樣
Yo sé que estás intentando ser educado
我知道你盡力想要表現得彬彬有禮
Yo sé que me quieres tratar bien
我知道我想被好好招待
Pero no seas cortés (no seas cortés)
但不要太過禮節
Yo sé que estás intentando ser educado
我知道你盡力想要表現得彬彬有禮
Yo sé que me quieres tratar bien
我知道我想被好好招待
Pero no seas cortés
但我就想看你野蠻樣
Say you don't wanna cross the line
你說你不想出格
But I'ma make change your mind
但我會讓你改變心意
No seas cortés
別裝紳士
I'ma make change your mind
我會讓你改變心意
No seas cortés
別一副正經樣
You don't wanna cross the line
你不想出格
But I'ma make change your mind
但我會讓你改變主意
No seas cortés
不要禮節
I'ma make change your mind (change your mind)
我會讓你改變心意
No seas cortés
就愛看你野蠻樣
You don't wanna cross the line
你說你不想做出格的事
But I'ma make change your mind
但我會讓你改變心意

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()