close

   

《玫瑰》片尾曲:The Rose 爱是一朵春天绽放的

 

(Chorus)
I don't want another pretty face. I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste. I want you and your beautiful soul
You're the one I want to chase. You're the one I want to hold
I won't let another minute go to waste. I want you and your beautiful soul

I know that you are something special. To you I'd be always faithful
I want to be what you always needed. Then I hope you'll see the heart in me

(Chorus)

You might need time to think it over
But I'm just fine moving forward
I'll ease your mind if you give me the chance
I will never make you cry, come on let's try

(Chorus)

Am I crazy for wanting you? Baby, do you think you could want me too?
I don't waste your time. Do you see things the way I do?
I just want to know that you feel it too. There is nothing left to hide

(Chorus)

我不要另一張漂亮面孔,我不要別人的擁抱
我不想讓我的愛心白白浪費,我只要你與你的美麗靈魂
你就是我想追逐的那一個,你是我想擁抱的人
我不想再多浪費一分鐘,我只要你與你的美麗靈魂

我知道你是我特別的,我願對你永遠忠貞不渝
我想讓我成為你的所需,我希望你能看見我敞開的心

(副歌)

你或許需要時間考慮,但我會繼續向前
若你給我機會,我會讓你放鬆。我絕不會讓你哭泣。來吧,讓我們嘗試

(副歌)

我太瘋狂,為了擁有你。寶貝,你難道不想擁有我嗎?
我不會浪費你的時間。你能理解我的想法嗎?
我只想知道你也想要我。沒有什麼掩飾

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()