close

 

 

 

Martin Garrix & Bebe Rexha - In The Name Of Love ├馬汀蓋瑞克斯-以愛之名┤ 

If I told you this was only gonna hurt

若我告訴你,此路只有受傷一種結果

If I warned you that the fire's gonna burn

若我警告你,那火只會繼續四處蔓延

Would you walk in? Would you let me do it first?

你會勇敢走下去嗎? 你會讓我揭開序曲嗎?

Do it all in the name of love

以愛之名,嘗試一切

Would you let me lead you even when you're blind?

當你失去視力,是否會讓我為你指引方向

In the darkness, in the middle of the night

一片沉寂之刻,午夜寂寥時分

In the silence, when there's no one by your side

當你沉默不語,無人在你身旁時

Would you call in the name of love?

你能以愛之名召喚我嗎

 

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名

 

In the name of love

以愛之名

In the name, name. In the name of (X3)

藉著那一個名義,仰賴那一個名義

Love

真愛之名

 

If I told you we could bathe in all the lights?

我能否要求你,與我一同沐浴在陽光下

Would you rise up, come and meet me in the sky?

你會不會答應,與我在空中相遇

Would you trust me when you're jumping from the heights?

當你從高處躍下,是否信任我能接住你

Would you fall in the name of love?

你願意以愛之名與我墜入愛河嗎

When there's madness, when there's poison in your head

 

 

當瘋狂的事物開始浮現腦海

When the sadness leaves you broken in your bed

當憂傷讓你在床榻上悲痛

I will hold you in the depths of your despair

當你墜入絕望深淵,我會緊緊將你抱住

And it's all in the name of love

這一切,全都是以愛之名

 

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名

 

In the name of love

以愛之名

In the name, name. In the name of (X3)

藉著那一個名義,仰賴那一個名義

Love

真愛之名

 

I wanna testify

我想作證

Scream in the holy light

尖叫伴隨在聖潔的燈光下

You bring me back to life

你讓我拾回應有的人生

And it's all in the name of love

這全是以愛之名

(X2)

 

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名

In the name of love, name of love

以愛之名,真愛之名

 

In the name of love

以愛之名

In the name, name. In the name of (X3)

藉著那一個名義,仰賴那一個名義

Love

真愛之名

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()