美國鄉村音樂:Windflowers

Windflowers -  美國鄉村音樂

Windflowers, my father told me not to go near them白頭翁,我父親告訴我不要靠近它們
He said he feared them always他說他總是害怕它們
And he told me that they carried him away他告訴我它們總是使我失去自製力
Windflowers, beautiful windflowers白頭翁,美麗的白頭翁
I couldn’t wait to touch them to smell them我等不及去觸摸它們,去聞它們的芬芳
I hold them closely and now I cannot break away我靠得它們很近至今也不能放棄
Their sweet bouquet disappears lied a river它們清香的花束消失在河水中
In the desert, so take a warning sound在沙漠裡,感受到一種警告聲
Windflowers, angel windflowers白頭翁,天使般的白頭翁
Their beauty  captures every young dreamer它們的美麗佔據了每個年輕的尋夢者
Who lingers near them like angel windflowers?是誰徘徊在像天使一樣美麗的白頭翁前?
I love you我愛你

   

arrow
arrow
    文章標籤
    美國鄉村音樂:Windflowers
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()