電影《泰山》主題曲:You ll be in my heart 你在我心中(Phil Collins+Celtic woman)

 

You'll be in my heart歌詞

Come, stop your crying, it will be all right 
來吧,別再哭了,一切都會好的
Just take my hand, hold it tight   
(只要)緊緊抓住我的手
I will protect you from, all around you  
我一會一直在你身邊,保護你
I will be here, don't you cry   
我一直在這兒,別再哭泣

For one so small, you seem so strong   
雖然你個不大,但你看起來是這麼強壯
My arms will hold you, keep you safe and warm  
我會緊緊抱著你,給你安全和溫暖
This bond between us, can't be broken 
這會把把我緊緊聯在一起,永不分離
I will be here, don't you cry  
我就在這兒,別再哭泣
Because you‘ll be in my heart  
因為你一直在我心裡面
Yes, you‘ll be in my heart  
沒錯,你一直在我心裡面
From this day on, now and forever more  
從現在一直到永遠
You'll be in my heart  
你永遠在我心裡面
No matter what they say 
無論他們怎麼說
You‘ll be here in my heart, always  
你永遠在我心裡面,永遠  
Why can‘t they understand the way we feel? 

為什麼他們不理解我們的感受
They just don't trust, what they can't explain 
他們只是無法相信他們無法解釋的事情
I know we're different but, deep inside us 
我知道我們看起來是不同,但在我們的內心深處
We're not that different at all  
我們沒什麼不同

And you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more

Don't listen to them
別聽他們的
'Cause what do they know
因為他們不知道
We need each other,
我們互相依靠
to have, to hold
去擁有,去把握

They'll see in time
他們會看到的
I know 
(對於這一點)我從未懷疑(知道)

When destiny calls you
當命運召喚你時
You must be strong
你會更加強壯
I may not be with you
(那時)我也許和你不在一起
But you've got to hold on
但你已經把握住(堅持?)了
They'll see in time
他們會看到的
I know
我知道
We'll show them together 
我們會一起做給他們看
'Cause you'll be in my heart
因為你一直在我心裡面
Yes, you'll be in my heart
沒錯,你一直在我心裡面
From this day on,
從今天起
Now and forever more 
一直到永遠
Oh, you'll be in my heart
噢,你一直在我心裡面
No matter what they say
無論他們說什麼
You'll be in my heart, always
你都永遠在我心裡面,永遠
Always 
永遠

  

arrow
arrow

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()