Kygo & Imagine Dragons - Born To Be Yours 命中注定

[Verse 1: Dan Reynolds]
I know I've given up

我知道我在過往的日子裡
A hundred times before

已經放棄了有如一百次了
But I know a miracle

但我知道這個世上
Is not something to ignore
仍存有所謂的奇蹟

 


[Pre-Chorus: Dan Reynolds]
You take me for a fool

你總將我當作傻瓜
You take me for a fool

你總將我當作傻瓜



[Chorus: Dan Reynolds]
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
And I know when it rains, oh, it pours

我知道,這世上總是禍不單行
And I know I was born to be yours

但我知道我與你之間是命中注定
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
And I know when it rains, oh, it pours

我知道我只要一對你有了好感,就會愛得無法自拔
And I know I was born to be yours

但我知道我與你有如天造地設
 


[Verse 2: Dan Reynolds]
Are you the only one

 

 

是你嗎?
Lost in the millions?
你是那個我在茫茫人海中所追尋的唯一嗎?

Or are you my grain of sand

或是你只不過是如同風中的一粒沙
That's blowing in the wind?
只是我人生中匆匆的過客罷了?

 


[Chorus: Dan Reynolds]
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
And I know when it rains, oh, it pours

我知道,這世上總是禍不單行
And I know I was born to be yours

但我知道我與你之間是命中注定
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
I never knew anybody til' I knew you

在我認識你之前,我從來沒有真正了解過一個人
And I know when it rains, oh, it pours

我知道我只要一對你傾心,就會澈底墜入愛河
And I know I was born to be yours

但我知道我就是你的天命
 


[Bridge: Dan Reynolds]
I was born to be yours

我與你命中注定
I was born, born, born, born

打從我生來即是如此
I was born to be yours

我與你命中注定
I was born, born, born

打從我生來即是如此

I was born to be yours

我與你命中注定
I was born, born, born, born

打從我生來即是如此
I was born to be yours

我與你命中注定
(I was born)

(打從我生來即是如此)
Oh-woah



[Outro: Dan Reynolds]
Oh-woah (hey)
Born to be yours

我就是你的天命
I was born, born, born, born

打從我生來即是如此
I was born to be yours

我就是你的天命
I was born, born, born (hey)

打從我生來即是如此()
I was born to be yours

你我兩人命中注定
I was born, born, born, born (I was born)

打從我生來即是如此(我生來即是如此)
I was born to be yours

你我兩人命中注定
I was born

打從我生來即是如此

arrow
arrow

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()