I Wanna Grow Old With You

Another day 
又是一天 
Without your smile 
不見您笑容的日子 
Another day just passes by 
又是一天如此流逝 
But now I know 
而今才知 
How much it means 
真情何等珍貴 
For you to stay 
望君能相伴 
Right here with me 
與我相依在此地 
The time we spent apart will make our love grow stronger 
彼此天涯各一方的歲月,使我倆真情更加情深意濃 
But it hurt so bad I can't take it any longer 
但相思情如此難受,我無法再如此忍受 
I wanna grow old with you 
只想與您白頭偕老 
I wanna die lying in your arm 
在您懷抱中恩愛終老 
I wanna grow old with you 
只願與您白頭偕老 
I wanna be looking in your eyes 
只願與您含情眽眽 
I wanna be there for you 
多盼望與遠方的您相依偎 
Sharing everything you do 
分享您生命的點點滴滴 
wanna grow old with you 
只願與您白頭偕老 
A thousand miles between us now 
如今我倆之間有千里之隔 
It causes me to wonder how 
令我不知為何 
Our love tonight remains so strong 
今夜我倆仍如此情深意濃 
It makes our risk right all along 
真情使我們無懼於相隔兩地之苦 
arrow
arrow
    文章標籤
    I Wanna Grow Old With You
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()