Shawn Mendes - Kid In Love

I know that we just met
我知道我們才剛見面
Maybe this is dumb
也許這聽起來有點可笑
But is feels like there was something from the moment that we touched
但我覺得當我們碰觸的時候 有些情愫產生了
Cause it's alright,it's alright
沒關係 沒事的
I wanna make you mine
我想要擁有你
The way you're lightin' up the room caught the corner of my eye
你打開燈 吸引了我的目光
We can both sneak out the back door
我們可以從後門溜出去
We don't have to say goodbye
我們可以不用道別
Cause it's alright,it's alright
沒關係 沒事的
To waste time tonight
好好享受今晚吧
 
Maybe I'm just a kid in love
也許我在愛情裡只是個孩子
Maybe I'm just a kid in love
在愛情裡只是個孩子
Oh,baby
噢 寶貝
If this is what is like falling in love
如果說這就是墜入愛河的滋味
Then I don't ever wanna grow up
那我永遠都不想長大
Maybe I'm just a kid in love
也許在愛情裡我只是個孩子
Maybe I'm just a kid in love
在愛情裡只是個孩子
Oh baby
噢 寶貝
It'd be cool if it's the two of us
我會冷靜的 只有我們倆
But I don't ever wanna grow up
但我永遠都不想長大
 
'Cause I got it all
因為我已經得到一切了
Oh,oh,oh,oh,oh,oh
And I got it all
我已經得到一切
And I don't ever wanna grow up
而我永遠都不想長大
 
Said,your place is kinda close
妳說你家離我滿近的
And your Rent's are out of town
而妳租屋的地方在小鎮之外
Baby,they's no pressure
寶貝 不要感到有壓力
But of you're down,I'm down
如果妳決定放下 那我也會
'Cause it's alright,it's alright to just talk tonight
沒關係 沒事的 我們今晚可以只是聊天
If you're feeling kinda crazy
如果妳感到有點瘋狂
Turn down the lights
把燈關掉吧
We can take our time
妳可以隨心所欲
Do whatever you like
想做什麼就做什麼
It's alright,it's alright
沒關係 沒事的
I wanna make you mine
我想要擁有妳
 
Maybe I'm just a kid in love
也許我在愛情裡只是個孩子
Maybe I'm just a kid in love
只是個孩子
Oh,baby
噢 寶貝
If this is what it's like falling in love
如果這就是墜入愛河的滋味
Then I don't ever wanna grow up
那我永遠都不會想長大
Maybe I'm just a kid in love
也許我在愛情裡只是個孩子
Maybe I'm just a kid in love
只是個孩子
Oh,baby
噢 寶貝
It'd be fine if it's the two of us
將會沒事的 只有我們倆
But I don't ever wanna grow up
但我永遠都不想長大
[x2]
Cause I got it all
因為我已經得到一切了
Oh,oh,oh,oh,oh,oh
And I got it all
我已經得到一切
And I don't ever wanna grow up
而我永遠都不想長大
 
You make me feel like I got it all,yeah
妳讓我以為我已經得到一切
And you make me feel
而且妳讓我覺得
Like I'm just a kid in love
我在愛情裡只是個孩子
And you make me feel like I got it all
妳讓我以為我已經得到一切
And you make me feel like I don't ever wanna grow up
妳讓我覺得 我永遠都不想長大
 
Maybe we're just kids in love
也許在愛情裡我們都只是個孩子
Maybe we're just kids in love
我們都只是個孩子
Oh,baby
噢 寶貝
If this is what it's like falling in love
如果說這就是墜入愛河的滋味
Then we don't ever have to grow up
那我們永遠都不需要長大
Maybe we're just kids in love
也許在愛情裡我們都只是個孩子
Maybe we're just kids in love
我們都只是個孩子
Oh,baby
噢 寶貝
When we're alone and it's the two of us
當一切都只剩我們倆時
I can't get enough
我就滿足了
 
I've got it all,yeah
我已經得到一切
I've got it all,yeah
我已經得到全部
And I've got it,and I've got it all
我已得到 我已得到一切
And I've got it,and we've got it all
我已得到 我們已得到一切
And I've got it,and I've got it all
而我已得到 我已得到一切
But I don't ever wanna grow up
我永遠都不想長大
arrow
arrow
    文章標籤
    Shawn Mendes Kid In Love
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()