close

 

 

 

Radio Silence-R3hab / Jocelyn Alice

Even though I'm tired

即便是我身心俱疲

You know how I can't hold it

你也知曉我難以抗拒

My head's full of fire

腦海雖被烈焰占據

But my blood runs cold

我的血液卻仍寒冷如冰

Another room

又一個陌生的房間

Another night gotta sleep without you

又一個孤枕難眠的夜

Another city that I didn't choose

又一座不曾踏足的城市

Wondering is this the only thing to do

難道只能如此了嗎

And I got that radio silence fallin' to me

無線電的寂靜壓抑得我仿佛窒息

YeahI know

我明白

Lost some hearts down when we're between

奔波輾轉的風塵讓愛變得不再那樣濃郁

I got that radio silence on repeat

空洞的緘默就這樣持續

YeahI know

我懂的

Can't go back cause coming to leave

回不到從前唯有別離

I have been looking for a while

我苦苦尋覓了良久

I still don't know what for

卻還是漫無目的

But longest years turned into miles

光陰流轉出天涯海角的距離

A long time ago

許久許久之前的愛已記不清

Another room

又一個陌生的房間

Another night gotta sleep without you

又一個孤枕難眠的夜

Another city that I didn't choose

又一座不曾踏足的城市

Wondering is this the only thing to do

難道只能如此了嗎

And I got that radio silence fallin' to me

無線電的寂靜壓抑得我仿佛窒息

YeahI know

我明白

Lost some hearts down when we're between

奔波輾轉的風塵讓愛變得不再那樣濃郁

I got that radio silence on repeat

空洞的緘默就這樣持續

YeahI know

我懂的

Can't go back cause coming to leave

回不到從前唯有別離

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()