Animal-Troye Sivan

I told you something safe

對你說些讓你擁有安全感的話

Something I've never said before

我從來不屑於和別人說

And I I I can't keep my hands off you

我的手情不自禁地觸碰你

While you lie in the wake

當你從睡夢蘇醒

Covered all in the night before

夜幕籠罩

I'm high high high no one's got me quite like you

我心醉神迷飄飄欲仙唯有你才能撥動我心弦

I want you all to myself

我要你全身心屬於我

Don't leave none for nobody else

別離開我我不要別人

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

No angels could beckon me back

神靈也無法把我從你身邊帶走

And it's hotter than hell where I'm at

我曾身處地獄在你身邊讓我愛火四射

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

An ode to the boy I love

為我摯愛的男孩獻上頌歌一曲

Boy I'll die to care for you

呵護着你至死不休

You're mine mine mine

你屬於我

Tell me to who do I owe that to

告訴我我這一世就是來向你還債的

And as the days fly by

時光匆匆飛逝

We'll be more than getting through yeah

此生攜手共白頭來生還要再相守

And in time time time

我們終要

We'll build a home for two

筑起你我共同的愛巢

I want you all to myself

我要你全身心屬於我

Don't leave none for nobody else

別離開我我不要別人

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

No angels could beckon me back

神靈也無法把我從你身邊帶走

And it's hotter than hell where I'm at

我曾身處地獄在你身邊讓我愛火四射

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

All is right in the meadow

愜意地躺在草地上

But I'm lying next to my fellow

旁邊就是我愛的人

Baby that's you

親愛的那是你呀

Baby that's you

親愛的那是你呀

Baby that's you that's you

親愛的那是你呀

One way trip like an arrow

這趟旅程一見傾心

All laid out like a tarot

愛情如塔羅牌般一觸即發

Baby that's you

親愛的那是你呀

Baby that's you

親愛的那是你呀

Baby that's you you

親愛的那是你呀

I want you all to myself

我要你全身心屬於我

Don't leave none for nobody else

別離開我我不要別人

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

No angels could beckon me back

神靈也無法把我從你身邊帶走

And it's hotter than hell where I'm at

我曾身處地獄在你身邊讓我愛火四射

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

With you

和你一共

With you

做你的困獸

With with with you

和你一共

With you

做你的困獸

I am an animal with you

我甘願做你的困獸

With you

和你一共

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()