禮經典曲All of Me確認過眼神,你就是對的人

 

How many times do I have to tell you

我不知告訴你多少次

Even when you're crying you're beautiful too

你哭泣的樣子在我眼里是最美

The world is beating you down, I'm around through every mood

即便外界讓你一蹶不振 但我會陪伴你度過所有關卡

You're my downfall, you're my muse

你讓我彷徨無解 但你也給我靈感

My worst distraction, my rhythm and blues

又讓我分散注意 又給我需要的藍調節奏

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()