Big Big World

I'm a big big girl

我是個重要的女孩

in a big big world

在一個大世界里

It's not a big big thing

如果你離開我

if you leave me

那不是件大事

but I do do feel that

但我確實感到

I do do will miss you much

我將會非常想念你

miss you much

太過想念你了

 

2

I can see the first leaf falling

我能看見第一片落葉

it's all yellow and nice

是那樣黃也那么的美

It's so very cold outside

外面是那么的冷

like the way I'm feeling inside

就象我內心的感受

 

3

Outside it's now raining

現在外面正在下雨

and tears are falling from my eyes

而我的眼睛也在流淚

why did it have to happen

這一切為什么要發生

why did it all have to end

這一切又為什么要結束

 

4

I have your arms around me

我原來是躺在你

ooooh like fire

如火爐般溫暖的懷抱里的

but when I open my eyes

但當我醒來張開眼睛

you're gone

你卻已經走了

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()