In The End-linkin park

It starts with one thing I don't know why
有件事從始至終我從未明白過
It doesn't even matter how hard you try
無論我如何掙扎努力卻沒有一絲效果
Keep that in mind I designed this rhyme
在我腦海中只能銘記下這首疑歌
To explain in due time
合適的時機解析自我
All I know
但我明白
Time is a valuable thing
時間何等珍貴
Watch it fly by as the pendulum swings
白駒過隙如掛鐘搖擺
Watch it count down to the end of the day
開始倒數直到終結
The clock ticks life away, it's so unreal
人生會隨時間起伏改變 猶如無知覺的夢境
Didn't look out below
過程超乎你的掌控
Watch the time go right out the window
凝望時光 看它從窗櫺悄然遁走
Trying to hold on, but didn't even know
試圖挽留 可我不曾領悟
Wasted it all just to watch you go
時間不等人 只能默默望着你的離去
I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart
將一切銘存於心 即使鍥而不舍 最后努力卻輕易分崩離析
What it meant to me will
對我來說
Eventually be a memory of a time when
最好的結果便是把這段固執信念深埋
I tried so hard and got so far
我曾努力掙扎走到現今
But in the end it doesn't even matter
最終才發現 原來都無濟於事
I had to fall to lose it all
不可控制的失去了所有
But in the end it doesn't even matter
最終才明白前途渺茫
One thing, I don't know why
有件事 我不曾明白
It doesn’t even matter how hard you try,
無論你如何竭盡全力 為什么卻於事無補
Keep that in mind I designed this rhyme,
在我腦海深處撰寫下這首疑歌
To remind myself how I tried so hard
時刻警醒自己我曾經努力過
In spite of the way, you were mocking me
但我所謂的信念 你卻只會嘲笑
Acting like I was part of your property
可我的靈魂早已全然屬於你
Remembering all the times you fought with me
曾經曆曆在目 那潸然動容的瞬間
I'm surprised it got so (far)
如今卻是過往云煙
Things aren't the way
萬事皆變,物是人非
They were before
再此重逢
You wouldn't even recognise me anymore
你或許早已不再認識我
Not that you knew me back then
并非是你的過錯 而是我已改變
But it all comes back to me (in the end)
但是過去的一切都有可能重蹈覆轍
You kept everything inside
你把一切拋之腦后
And even though I tried, it all fell apart
我曾掙扎過但一切徒勞
What it meant to me will
對我來說
Eventually be a memory of a time when I
這段記憶我只能掩埋在深處
I tried so hard and got so far
我曾努力掙扎走到至今
But in the end it doesn't even matter
最終才發現一切都徒勞
I had to fall to lose it all
不受我的控制失去了所有
But in the end it doesn't even matter
最終才明白一切都無用
I've put my trust in you pushed as far as I can go
我把信任托付於你 盡我所能去努力
For all this, there's only one thing you should know
對於這一切 有件事你應該明白
I've put my trust in you pushed as far as I can go
我把感情托付於你 便會盡我所能去投入
For all this, there's only one thing you should know
對於這一切 有件事你應該明白
I tried so hard and got so far
我曾努力過 走到這不可挽回的一步
But in the end it doesn't even matter
最終才看透一切都是徒勞
I had to fall to lose it all
沉淪於此失去所有
But in the end it doesn't even matter
最終才看透 一切都是徒勞
arrow
arrow
    文章標籤
    In The End linkin park
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()