Battle Symphony

I got a long way to go
漫漫路途在我前頭
And a long memory
留下冗長的記憶
I been searching for an answer
我一直在探索真正的答案
Always just out of reach
卻總差一尺之距
Blood on the floor
熱血地上揮灑過
Sirens repeat
擾音回蕩不停
I been searching for the courage
我不斷地尋找堅毅的勇氣
To face my enemies
以直面我的夙敵
When they turn down the lights
當他們將光芒熄滅掩蓋
I hear my battle symphony
我聽到我的戰樂響起
All the world in front of me
浩航世界呈現在眼底
If my armor breaks
若我鎧甲被打碎
I’ll fuse it back together
我要將碎片熔鑄縫合
Battle symphony
戰斗交響曲
Please just don’t give up on me
請勿輕易地把我放棄
And my eyes are wide awake
我的雙目依舊清醒
For my battle symphony
為我的戰斗交響曲
For my battle symphony
為我的戰斗交響曲
They say that I don’t belong
他們說我無可歸依
Say that I should retreat
告訴我該退卻逃避
That I’m marching to the rhythm
眼看我隨韻律向前行進
Of a lonesome defeat
背負孤寂的挫折
But the sound of your voice
然而你嘹亮的嗓音
Puts the pain in reverse
令辛酸痛楚逆轉
No surrender, no illusions
絕不投降,不抱幻想
And for better or worse
無論安逸或艱苦
When they turn down the lights
當他們將光芒熄滅掩蓋
I hear my battle symphony
我聽到我的戰樂響起
All the world in front of me
浩航世界呈現在眼底
If my armor breaks
若我鎧甲被打碎
I’ll fuse it back together
我要將碎片熔鑄縫合
Battle symphony
戰斗交響曲
Please just don’t give up on me
請勿輕易地把我放棄
And my eyes are wide awake
我的雙目依舊清醒
If I fall, get knocked down
若我失落,被擊倒
Pick myself up off the ground
讓我自己重新站立振作
If I fall, get knocked down
若我失落,被擊倒
Pick myself up off the ground
讓我自己重新站立振作
When they turn down the lights
當他們將光芒熄滅掩蓋
I hear my battle symphony
我聽到我的戰樂響起
All the world in front of me
浩航世界呈現在眼底
If my armor breaks
若我鎧甲被打碎
I’ll fuse it back together
我要將碎片熔鑄縫合
Battle symphony
戰斗交響曲
Please just don’t give up on me
請勿輕易地把我放棄
And my eyes are wide awake
我的雙目依舊清醒
For my battle symphony
為我的戰斗交響曲
For my battle symphony
為我的戰斗交響曲

arrow
arrow
    文章標籤
    Battle Symphony
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()