close

Given Up-linkin park

Waking to sweat again
又一次從冷汗中驚醒
Another day's been laid to waste in my disgrace
又一天荒廢於堆砌的恥辱之中
Stuck in my head again
我的思慮又被阻塞
Feels like I'll never leave this place, there's no escape
感覺我永遠無法逃離這里 有沒有逃脫
I'm my own worst enemy
我是我自己最大的敵人...
I've given up...
我已經放棄了!
I'm sick of feeling
我生病的感覺
Is there nothing you can say?
有沒有什么可以說?
Take this all away, I'm suffocating!
就拿這一切都帶走 我令人窒息
Tell me what the fuck is wrong with me!
告訴我什么他媽的 是我錯了!
I don't know what to take
我不知道要怎么辦
Thought I was focused but I'm scared
以為我是重點,但我很害怕
I'm not prepared
我還沒有准備好
I have a better way
我哽咽
Looking for hope somehow somewhere and no one cares
尋找某種方式幫助某處 無人問津
I'm my own worst enemy
我才是自己最大的敵人
I've given up...
我已經放棄了!
I'm sick of feeling
我生病的感覺
Is there nothing you can say?
有沒有什么可以說
Take this all away, I'm suffocating!
就拿這一切都帶走 我令人窒息
Tell me what the fuck is wrong with me! GOD
告訴我什么他媽的 是我錯了!
Put me out of my misery
讓我遠離我的痛苦
Put me out of my misery
讓我遠離我的痛苦
Put me out of my...
放了我的...
Put me out of my fucking misery!
放我出去,我該死的痛苦!
I've given up...
我已經放棄了!
I'm sick of feeling
我生病的感覺
Is there nothing you can say?
有沒有什么可以說
Take this all away, I'm suffocating!
就拿這一切都帶走 我令人窒息
Tell me what the fuck is wrong with me!
告訴我什么他媽的 是我錯了!
arrow
arrow
    文章標籤
    Given Up linkin park
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()