Lost In The Echo

You were that foundation
你扎根我心最深處
Never gonna be another one no
沒人可以代替 沒有
I followed so taken, so conditioned I could never let go
我追隨着 迷戀着 習慣着 卻無法放手
Then sorrow then sickness, then the shock when you flip it on me
你離開 留下痛苦 折磨與打擊
So hollow, so vicious, so afraid I couldn't let myself see
空虛 墮落 恐懼讓我無法看清
That I could never be held
我絕不會被你控制
Back up no I'll hold myself
退縮 不 振作自己
Check the rep yep you know mine well
聽着 嘿 你知道我很好
Forget the rest let them know my hell
不管其它 告訴我我的結局
There and back yet my soal ain't sell
來來回回 我出賣靈魂
Kept respect up the best they fell
我最信仰的卻在分崩離析
Let the rest be to tale they tell
剩下的故事讓別人來講
That I was there saying…
而我要說
In these promises broken deep below
內心的自我在承諾中崩落
Each word gets lost in the echo
我的話迷失在回聲的漩渦
So one last lie I can see through
你最后的謊言已被我識破
This time I finally let you, go go go
這一次我決定放手一搏 放手一搏
Test my will test my heart
試探我的意志 刺探我的心
Let me tell you how the odds gonna stack up
讓我告訴你這有多古怪
Y'all go hard, I go smart
你們玩陰的?可我更聰明
How's that working out for y'all in the back, huh?
背后捅我刀子是不是很過癮?
I've seen that frustration
我經曆過痛苦
Been crossed and told no
畫下十字 舉高手臂
And I've come back unshaken
而回來時我已無所畏懼
Let down and lived and let go
繼續生活 放下回憶
So you can let it be known
我不害怕被人提起
I don't hold back I hold my own
不再退縮 振作自己
I can't be mapped I can't be cloned
無人與我匹敵 沒人能夠代替
I can't C-flat it aint my tone
別逼我壓低聲音 那不是我的語氣
I can't fall back I came too far
無法退后 繼續前進
Hold myself up and love my scars
振作自己 銘記教訓
Let the bells ring wherever they are
讓鐘聲響起 不論南北東西
'Cause I was there saying...
而我要說
In these promises broken deep below
內心的自我在承諾中崩落
Each word gets lost in the echo
我的話迷失在回聲的漩渦
So one last lie I can see through
你最后的謊言已被我識破
This time I finally let you, Go!
這一次我決定放手一搏 放手一搏
No you can tell 'em all now
不 你盡管說吧
I don't back up I don't back down
我不再退后 不再畏懼
I don't fold up and I don't bow
我不再讓步 不再屈服
I don't roll over don't know how
我不再倒下 不知所以
I don't care where the enemies are
我不再在意 敵人在哪里
Can't be stopped all I know Go Hard
別阻止我 我會冷酷無情
Won't forget how I got this far
不會忘記 如何來到這里
And every time saying…
每一次我都要說
In these promises broken deep below
內心的自我在承諾中崩落
Each word gets lost in the echo
我的話迷失在回聲的漩渦
So one last lie I can see through
你最后的謊言已被我識破
This time I finally let you (go)
這一次我決定放手一搏
Go (go) go (go) go (go) Go (go) go (go) go (go) Go!
放手一搏 放手一搏!放手一搏
arrow
arrow
    文章標籤
    Lost In The Echo
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()