All I Am-Jess Glynne

Every butterfly I get belongs to you
我紋上的每只蝴蝶都屬於你
You don't believe me, but it's true
即使你不相信但我所言非虛
Sure, the freckles on my arm spell out your name
我手臂上的斑點都能拼寫出你名
Real feelings coming through
真切的感覺延綿難已
'Cause all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
Yeah, all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
I'm breaking my silence
我打破自身沉寂
'Cause I've had a few
因有一些情緒
I just can't deny it
無法掩飾克制
That all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
Every time I think I'm falling
每一次我深陷此情
I know you're falling too
我知道你亦已深陷進去
There's no doubt you're all in
毫無疑問你已盡陷身心
If you ever think you're falling
若你覺得你已深陷難停
You know I'll catch you too
你知道我會緊抓住你
'Cause all I am is you
因我心所屬皆都是你
Every daydream I have starts and ends with you
我做的每一個白日夢都因你開始以你結束
I wanna play it one more time
而我每次卻還想再夢一回
When I need an alibi, you're my perfect excuse
當我需要一個借口你都會是我最完美的理由
You are always on my side
你始終在我左右
'Cause all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
I'm breaking my silence
我打破自身沉寂
'Cause I've had a few
因有一些情緒
I just can't deny it
無法掩飾克制
That all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
Every time I think I'm falling
每一次我深陷此情
I know you're falling too
我知道你亦已深陷進去
There's no doubt you're all in
毫無疑問你已盡陷身心
If you ever think you're falling
若你覺得你已深陷難停
You know I'll catch you too
你知道我會緊抓住你
All I am is you
因我心所屬皆都是你
It feels like I'm miles away
感覺當我越走越遠
You bring me back home again
你都會將我帶回家的起點
You hold me through my mistakes
你無限包容着我的錯誤缺點
Let go as we start again
一如重新開始般不計前嫌
You're a habit I'll never break
你是我戒不掉的習慣與眷戀
No no, no no, no
I'm breaking my silence
我打破自身沉寂
'Cause I've had a few
因有一些情緒
I just can't deny it (oh, no)
無法掩飾克制
That all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
Every time I think I'm falling
每一次我深陷此情
I know you're falling too
我知道你亦已深陷進去
There's no doubt you're all in
毫無疑問你已盡陷身心
If you ever think you're falling
若你覺得你已深陷難停
You know I'll catch you too
你知道我會緊抓住你
All I am, oh
因我心所屬噢
'Cause all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
Yeah, all I know and all I am is you
噢我的全部所知全部所屬皆都是你
'Cause all I know and all I am is you
我的全部所知全部所屬皆都是你
Yeah, all I know and all I am is you
所知所屬皆都是你
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()