close

 

 

The Only-Sasha Sloan

I can't be the only one
我不是今夜
Was lonely tonight
唯一的孤獨患者
I can't be the only one
也有人孑然一身
Who's drinking 'bout myself
誰會為了我買醉
Wishing that I am somewhere else
我希望身處異鄉
Tuck in the voices in my head
把自己心聲哽在喉嚨
Because at least they're listening
至少億萬細胞會聆聽
Right here's an easy place to hide
在一個安心地方躲藏
I stay in bed and soap the blinds
我待在床上擦洗着窗
Don't even know where I would go
甚至不知該何去何從
But I know that there's gotta be somebody out there
但我知道有人在那兒
There's gotta be somebody somewhere
會有某人在某個地方
Who needs company
極度需要溫暖的陪伴
And needs comforting to know
極度需要理解的安慰
I can't be the only one
我不是今夜
Was lonely tonight
唯一的孤獨患者
No, I can't be
我不是唯一一個
The Only One with nobody to call
沒人來電問候的悲哀可憐人
This city makes me feel so small
偌大城市讓我深覺渺小卑微
A million people in this town
這座城鎮萬千人海
But I could scream without a sound
我無聲地嘶啞尖叫
So I could hide and past the time
便可躲藏熬過時間
Talk to someone I met online
只和網友互訴衷腸
To make myself feel this alone
讓我覺得空虛寂寥
'Cause I know that there's gotta be somebody out there
但我知道有人在那兒
There's gotta be somebody somewhere
會有某人在某個地方
Who needs company
極度需要溫暖的陪伴
And needs comforting to know
極度需要理解的安慰
I can't be the only one
我不是今夜
Was lonely tonight
唯一的孤獨患者
No, I can't be the only
也有人孑然一身
No, I can't be the only one
我不是今夜
Was lonely tonight
唯一的孤獨患者
No, I can't be the only one
我不是今夜
Was lonely
唯一的孤獨患者
No, I can't be the only
我不是今夜
The only
唯一的孤獨患者
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()