Sorry For Now

Watching the wings cut through the clouds
注視那雙翼穿透了云彩
Watching the raindrops blinking red and white
目見雨點的閃爍中泛着紅暈白光
Thinking of you back on the ground
回想還在地面上的你
That willful fire burning in your eyes
你眼里燃着難掩的怒火
I only halfway apologise
我并沒真心地道歉一次
And I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
Sometimes things refuse,to go the way we planned
有些時候事情不總如我們期望的那般
Oh, I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
There will be a day,That you will understand
總會有你能明白的那一天
You will understand, you will understand
你終會明白
After a while you may forget
也許過一陣子后你會忘記
But just incase the memories cross your mind
但為了不讓這些回憶涌入你的腦海
You couldn't know this when I left
我離開的消息不會給你知道
Under the fire of your angry eyes
在你雙眼中的那團怒火下
I never wanted to say goodbye
我從來不想說再見
So I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
Sometimes things refuse,to go the way we planned
有些時候事情不總如我們期望的那般
Oh, I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
There will be a day,that you will understand
總會有你能明白的那一天
You will understand
你終會明白
Stop telling 'em to pump the bass up
讓他們安靜點別再吵鬧
Tried to call home but nobody could wake up
想打回家卻沒人能等我的來電
Switch your time zones can't pick the bass up
轉變了時區沒有辦法加快時分
I just passed out by the time you wake up
我才剛在你起床的時間昏睡了過去
Best things come to those who wait
幸福會降臨到耐心等待的人
And it's time to get pumped on any road you take
你踏上的任何一條路都變得艱難
Don't ever have a problem make no mistake
但是別感到懷疑,不要誤解
I can't wait to come back when I'm going away
在我在離家那刻起也迫不及待想回來
So I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
There are things we have to do,That we can't stand
有些無法承受的事情也是迫不得已
Oh, I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
There will be a day,That you will understand
總會有你能明白的那一天
Oh, I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
There are things we have to do,that we can't stand
有些無法承受的事情也是迫不得已
Oh, I'll be sorry for now
現在我會真心地道歉
That I couldn't be around
因為過去沒陪在你身邊
There will be a day,that you will understand
總會有你能明白的那一天
You will understand
你終會明白
You will understand
你終會明白
You will understand
你終會理解
arrow
arrow
    文章標籤
    Sorry For Now
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()