Me too-MeghanTrainor

 

Me Too》是由美國女歌手MeghanTrainor演唱的一首歌曲,收錄於她本人第二張錄音室專輯《Thank You》中,並作為推廣專輯的第二支單曲,於201655日發佈。該單曲收錄於她本人第二張錄音室專輯《Thank You》中。

Who's that sexy thang I see over there?
那個我在那邊看到的性感尤物是誰?
That's me, standin' in the mirror
那就是我 站在鏡子裡面
What's that icy thang hangin' 'round my neck?
我脖子上掛著的冰涼的東西是什麼?
That's gold, show me some respect
那是黃金 給我尊重一點

I thank God everyday
我每天感謝上天
That I woke up feelin' this way
我醒過來有這種感受
And I can't help lovin' myself
我情不自禁地愛著我自己
And I don't need nobody else, nuh
我不需要任何人

If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我

I walk in like a dimepiece
我像女神一樣走進去
I go straight to VIP
我直接去往VIP
I never pay for my drinks
我從來不用買單
My entourage behind me
我的隨行人員跟在我後面
My life's a movie, Tom Cruise
我的人生就像是一部電影 湯姆克魯斯
So bless me, baby, achoo
所以祝福我 寶貝
And even if they tried to
即使他們去嘗試
They can't do it like I do
他們也不能與我相比

I thank God everyday
我每天感謝上天
That I woke up feelin' this way
我醒過來有這種感受
And I can't help lovin' myself
我情不自禁地愛著我自己
And I don't need nobody else, nuh
我不需要任何人

If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我

(Turn the bass up)
把音量調大
Turn the bass up
把音量調大
(Turn the bass up)
把音量調大
Let's go!
我們一起來

I thank God everyday
我每天感謝上天
That I woke up feelin' this way
我醒過來有這種感受
And I can't help lovin' myself
我情不自禁地愛著我自己
And I don't need nobody else, nuh
我不需要任何人

If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
If I was you, I'd wanna be me too
如果我是你 我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我
I'd wanna be me too
我也想要成為我

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()