I hate U I Love U 恨之深愛之切

feeling used
感覺被利用了

but I'm
但我…
still missing you
依舊想着你
and I can't
我依然不能
see the end of this
相信這就是結局
just wanna feel your kiss
只想感覺你的親吻
against my lips
彌留在唇上的氣息
and now all this time
這么漫長的一段時光
is passing by
已經過去了
but I still can't seem to tell you why
但我似乎依然不能向你傾訴什么 為什么
it hurts me every time I see you
每次見到你就會陣痛的心臟
realize how much I need you
讓我明白自己有多么需要你
i hate you i love you
我恨你 我愛你
i hate that i love you
我恨我 愛着你
don't want to, but i can't put
我不想沉淪 但我再無法
nobody else above you
讓別人住進心里
i hate you i love you
我恨你 我愛你
i hate that i want you
我恨我 愛着你
you want her, you need her
你很愛她 你需要她
and I'll never be her
可我永遠不能成為她
i miss you when i can't sleep
失眠的夜 我想着你
or right after coffee
喝完咖啡 我想着你
or right when i can't eat
吃不下飯 我想着你
i miss you in my front seat
我想念你坐在我的前座
still got sand in my sweaters
我的毛衣里還留有細沙
from nights we don't remember
在多少個日夜里被淡忘了
do you miss me like i miss you?
你是否像我想你一樣也想着我
fucked around and got attached to you
拋下了一切只想待在你身旁
friends can break your heart too, and
朋友也有使你傷心的時候
i'm always tired but never of you
我沉溺於對你的思念樂此不疲卻耿耿於懷
if i pulled a you on you, you wouldn't like that shit
如果我將愛強加於你 你也不會高興吧
i put this real out, but you wouldn't bite that shit
我將深藏在心的話告訴你 而你不會回應
i type a text but then i never mind that shit
我寫了簡訊 我并不在意你是否回復
i got these feelings but you never mind that shit
我知道我的這些感受 你從來不會在乎
oh oh, keep it on the low
好了 不說了
you're still in love with me but your friends don't know
你說還愛着我 只是你朋友們卻不知道?
if you wanted me you would just say so
如果你真的愛我 你肯定對朋友說過
and if i were you, i would never let me go
如果我是你 我絕對不會就這樣放手
i don't mean no harm
我要的很簡單
i just miss you on my arm
我只是想念你靠在我的肩上
wedding bells were just alarms
婚禮的鐘聲剛剛輕撫過耳畔
caution tape around my heart
萬念俱灰的感覺纏繞着我的心
you ever wonder what we coulda been?
你有沒有想過我們本也可以步入教堂?
you said you wouldn't and you fucking did
你說過你不想永遠在一起 結果你真的離我而去
lie to me, lie with me, get your fucking fix
一遍又一遍地欺騙着我直到失去重來的機會
now all my drinks and all my feelings are all fucking mixed
現在的我也不清楚那是怎樣的感受
always missing people that i shouldn't be missing
我總是思念着不該思念的人
sometimes you gotta burn some bridges just to create some distance
有時候 必須斬斷聯系保持距離
i know that i control my thoughts, and i should stop reminiscing
我知道我必需隱藏自己的情緒 我也必需停止回憶
but i learned from my dad that it's good to have feelings
但我從父親那學到 有這樣的感受也是一件好事
when love and trust are gone
當愛與誓言 都悄然遠去
i guess this is moving on
我想 這一切 也終會過去的
everyone i do right does me wrong
我認為這樣就可以了 可所有人都認為我放不下
so every lonely night, i sing this song
所以每個孑然一身的夜晚,我都會將這旋律輕輕哼起
i hate you i love you
我恨你 我愛你
i hate that i love you
我恨我還是那樣愛着你
don't want to, but i can't put
我不想沉淪 但我再無法
nobody else above you
讓別人住進心里
i hate you i love you
我恨你 我愛你
i hate that i want you
我恨我 愛着你
you want her, you need her
你很愛她 你需要她
and i'll never be her
可我永遠不能成為她
all alone i watch you watch her
我孤獨地望這看着她的你
like she‘s the only girl you've ever seen
她就是你眼中的唯一
you don't care u never did
你從來就沒有在乎過你傷害了誰
you don't give a damn about me
你從來都沒在意過我
yeah all alone i watch you watch her
我孤獨地望這看着她的你
she's the only thing you've ever seen
她就是你眼中的唯一
how is it you never notice
為什么你從來沒意識到
that you are slowly killing me
是你一點一點地扼殺了我
i hate you i love you
我恨你 我愛你
i hate that i love you
我恨我 愛着你
don't want to, but i can't put
我不想沉淪 但我再無法
nobody else above you
讓別人住進心里
i hate you i love you
我恨你 我愛你
i hate that i want you
我恨我 愛着你
you want her, you need her
你很愛她 你需要她
and i'll never be her
可我永遠不能成為她

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()