美國鄉村音樂:All out of love

     

All out of love -  美國鄉村音樂

I’m lying alone with my head on the phone我獨自守在電話機旁
Thinking of you till it hurts想念著你直到你讓我傷心欲絕
I know you hurt too but what else can we do我知道你也受到了傷害,但是我們還能做什麼
Tormented and tom apart痛不欲生
I wish I could carry your smile in my heart我希望在我心裡我能夠擁有你的微笑
For times when my life seems so low有時我的生活如此不順
It would make me believe what tomorrow could bring它讓我相信明天能夠更美好
When today doesn’t really know, doesn’t really know, doesn’t really know但是今天並不確定,並不確定
I’m all out of love, I’m so lost without you我沒有了愛,沒有你的日子我彷徨失措
I know you were right, believing for so long我知道你是對的,永遠相信
I am all out of love, what am I without you我沒有了愛,失去了你我不知會怎樣
I can’t be too late to say I was so wrong我不能太晚說我是錯的
I want you to come back and carry me home我想要你回到我身邊並帶我回家
Away from these long, lonely nights離開這漫漫的寂靜的長夜
I’m reaching for you, are you feeling it too?我正夠著你,你感覺到了麼?
Does the feeling seem, oh, so right?這種感覺是對的麼?
And what would you say if I called on you now如果現在我給你打電話你會和我說什麼呢?
And said that I can’t hold on?說不讓我等?
There’s no easy way, it gets harder each day這並不容易說出口,而且仿佛一天比一天難
Please love me or I’ll be gone, I’ll be gone請愛我一直愛我,我將要走,我將要走
Ooh, what are you thinking of哦,你在想什麼
What are you thinking of你在想什麼
What are you thinking of你在想什麼
What are you thinking of你在想什麼

  

arrow
arrow
    文章標籤
    All out of love 美國鄉村音樂
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()