Katy Perry 凱蒂佩芮 - Into Me You See 看穿

I built a wall so high, no one could reach
 
我築起一道牆 高聳沒人能跨越
 
A life of locks, I swallowed all the keys
 
鎖上我的生命 吞掉唯一的鑰匙
 
I was petrified, only knew how to hide
 
我不敢面對 只能夠躲起來
 
They can't hurt me if they don't know me
 
沒有人能傷害我 因為沒有人認得出我
 
A full facade made a mirage outta me
 
我擋住自己 裝出另一個模樣
 
 
Then you came and started digging for a treasure underneath
 
直到你出現 不斷想挖掘深埋的寶藏
 
And you found a better version of me I had never seen
 
終於你發現另一個 比我更好的自己
 
 
Into me, you see
 
被你看穿了 
 
Into me, you see
 
被你看穿了
 
You broke me wide open, open sesame
 
你突破我的心房 徹底敞開
 
Into me, you'll see
 
被你看穿了
 
Into me, you'll see
 
被你看穿了
 
You bend me wide open, now I'm ready
Is this intimacy?
 
你讓我得到釋放 我準備好了 零距離的親近
 
 
I was a ship floating aimlessly
 
曾經我是一艘船 無目的漂流
 
So camouflage was my own worst enemy
 
總是遮遮掩掩 自己害慘了自己
 
 
Then you came in like a sailor with a heart that anchored me
 
直到你出現 像一個水手 放下真心的錨 定住了我的心
 
And every day, I wake up grateful I'm no longer lost at sea
 
現在每天醒來 我都心存感激 不再迷失的日子
 
 
Into me, you see
 
被你看穿了 
 
Into me, you see
 
被你看穿了
 
You broke me wide open, open sesame
 
你突破我的心房 徹底敞開
 
Into me, you'll see
 
被你看穿了
 
Into me, you'll see
 
被你看穿了
 
You bend me wide open, now I'm ready
Is this intimacy?
 
你讓我得到釋放 我準備好了 零距離的親近
 
 
Oh, 'cause no one's ever seen me like this
 
Oh 因為從沒有人這樣看待我
 
Seen right through the bullshit
 
看穿所有烏煙瘴氣
 
I pray that I can keep unfolding
 
我祈禱 能展現更多自己
 
Pray that I can just stay open
 
祈禱 我可以對你毫不保留
 
 just stay open,Just stay open, just stay open
 
毫不保留 毫不保留 毫不保留
 
 
Oh, 'cause you broke me wide open, open sesame
 
Oh 因為你突破我的心房 徹底敞開
 
Into me, you'll see
 
被你看穿了
 
Into me, you'll see
 
被你看穿了
 
You got me wide open, and now I'm ready
 
你讓我得到釋放 我準備好了
 
This is intimacy
 
零距離的親近
arrow
arrow
    文章標籤
    Into Me You See
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()