Joel Adams - Please Don't Go

Nobody ever knows

從來沒有人知道

Nobody ever sees

從來沒有人看見

I left my soul

我的靈魂已脫離了我的軀殼

Back there now I'm too weak

虛弱的我輕輕的將它喚回

Most nights I pray for you to come home

每一夜,我虔誠祈禱只求妳歸來

Praying to the Lord

虔誠地向上帝祈禱

Praying for my soul

為了喚回我的靈魂

 

Now please don't go

現在我只想求你留下

Most nights I hardly sleep when I'm alone

我無法獨自的度過任何一夜

Now please don't go, oh no

現在我只想求你留下

I think of you whenever I'm alone

每當我獨自一人時,腦海裡都是妳

So please don't go

所以請妳別離開我

 

Cause I don't ever want to know

因為我永遠不想知道

Don't ever want to see things change

不想看見熟悉的事物在我眼前消逝

Cause when I'm living on my own

因為當我獨自生活

I'll wanna take it back and start again

我總想著挽回失去的一切,重新開始

Most nights I pray for you to come home

每一夜,我虔誠祈禱只求妳歸來

Praying to the Lord

虔誠地向上帝祈禱

Praying for my soul

為了喚回我的靈魂

 

 

 

Now please don't go

現在我只想求你留下

Most nights I hardly sleep when I'm alone

我無法獨自的度過任何一夜

Now please don't go, oh no

現在我只想求你留下

I think of you whenever I'm alone

每當我獨自一人時,腦海裡都是妳

So please don't go

所以請妳別離開我

 

I send so many messages you don't reply!

我傳遞千百則的訊息都沒有回音

I gotta figure out what am I missing babe!

我只想了解我到底做錯了什麼

Singing now

高聲歌唱

And I need you now, I need your love!

我現在很需要妳,需要妳的愛

 

Now please don't go

現在我只想求你留下

Most nights I hardly sleep when I'm alone

我無法獨自的度過任何一夜

Now please don't go, oh no

現在我只想求你留下

I think of you whenever I'm alone

每當我獨自一人時,腦海裡都是妳

So please don't go

所以請妳別離開我

Please don't go

請妳別離開我

 

Please don't go (x3)

請妳別離開我

I think of you whenever I'm alone

每當我獨自一人時,腦海裡都是妳

So please don't go

所以請妳別離開我

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()