That Girl 我擦肩而的那女孩

There's a girl but I let her get away
曾經心愛的女孩我卻讓她擦肩而過
It's all my fault cause pride got in the way
自尊心作祟一切都是我的錯
And I'd be lying if I said I was ok
若說無事其實只是謊言未戳破
About that girl the one I let get away
那個女孩我們曾擦肩而過

What would I do without your smart mouth

沒有你的甜言蜜語 我該如何生存

Drawing me inand you kicking me out

時而熱情似火 時而卻冷若冰霜

Got my head spinningno kiddingI can't pin you down

讓我天旋地轉 說真的 很難看懂你的真意

What's going on in that beautiful mind

不知你的聰明腦袋里在想些什么

I'm on your magical mystery ride

我已陷入你的迷幻旅程無法自拔

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()