網紅小曲Send it

1

Send it to my phone, send it to my phone

把它發送到我的手機里,把它發送到我的手機里。

You already know I keep it on the low

你知道我將會一直保存它。

Baby, you can trust me, promise I'm alone

親愛的,你可以相信我,我保證我是獨自一人知道的,

I won't tell a soul, send it to my phone

我不會告訴任何人,把它發送到我的手機里。

 

2

You took it in the mirror, so I could see it clear

你把鏡子照向它,所以我可以把它看清楚。

Baby have no fear, you know it's stayin' here

親愛的不用怕,你知道它一直在這。

I know you wanna share, baby might as well

我知道你想分享,親愛的這也許很好。

You know I keep it trill, you know I'd never tell

你知道我在保密(顫音),你知道我永遠不會說出去。

3

I'm sure you took a few, time you wanted to

我確信你拍了好几張,在你想做這事的時候。

I know when that hotline bling, that can only mean one thing

你知道當那電話鈴聲響起,那只意味着一件事情。

You know what I like, I've been waitin' on

你知道我喜歡什么,我一直在等待。

What's takin' so long? Send it to my phone

怎么會這么久呢?把它發送到我的手機里。

Okay now send it to my phone like a message that's unread

好吧,現在發送信息到我的手機里,那會是未讀的。

Send it to my phone, new nude picture, open leg

把它發送到我的手機里,新的果體圖片,打開你的腿。

Hope they ready

希望他們做好准備。

Austin Mahone got 'em motivated

Austin Mahone他們是對你抱有目的的。

Send it to my phone like a notification

像是發通知一樣把它發送到我的手機里。

Send it to my phone, but my ringer cut off

把它發送到我的手機里,這樣我的鈴聲就會切斷。

 

2

I can't leave you alone, even though I'm single and I'm

我不能離開你,獨自一人,就算我現在單身。

Send it to my phone like a message from my BM

把它像普通短信一樣發送到我的手機里。

Notify me on my phone like a message in my DM

在手機里通知我,就像一條普通短信。

Send it to my phone, send it to my phone

把它發送到我的手機里,把它發送到我的手機里。

3

Baby what's the move? Don't need no attitude

親愛的你在做什么?不要多想。

You know it'll stay just between me and you

你知道這件事只有我和你知道。

I wanna see already, it's the perfect view

我現在很想看,這會是很完美的風景。

Tell me if you're leavin', can I have it too?

告訴我如果你離開了,我也能恨它嗎?

4

Tell you that I love you, yeah, ain't none above you, yeah

我想告訴你,我愛你。耶,沒有人能比得上你,耶。

I wanna see you, babe

我想見你,親愛的。

I promise, baby girl, it'll be our little secret, yeah

我保證,我的可愛女孩,那會是個秘密,耶。

I'm gonna keep it, yeah

我會一直保守秘密,耶。

Let no one see it, except for me

 

沒有人會看到它,除了我。

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()