close

A Light That Never Comes

Nah, you don't know me
嗨,你根本不了解我
Lightning above and a fire below me
空中閃電轟鳴,我立於烈焰之上
You cannot catch me, cannot hold me
你不可能追上我,亦無法讓我停留
You cannot stop, much less control me
你無法阻止我,更無可能控制我
When it rains, it pours
雨滴落下,成為傾盆大雨
When the floodgates open, brace your shores
當洪水滔天 橫掃海濱之時
That pressure don't care when it breaks your doors
它毫不擔心何時沖垮你
Say it's all you can take better take some more
你的准備毫無反抗之力 再多做准備吧
'Cause I know what it's like to test fate
因為這就像與命運斗爭
Had my shoulders pressed with that weight
以我之肩,扛起命運之重
Stood up strong in spite of that hate
無視憎恨,強橫的屹立於世
Night gets darkest right before dawn
最黑暗的夜晚永遠在破曉之前
What don't kill you makes you more strong
無法殺死你的命運注定會讓你更加強大
And I been waitin' for it so long
我已等待良久
The nights go on
黑夜永恆
Waiting for a light that never comes
我等待的希望之光仍未降臨
I chase the sun
我追尋着太陽
Waiting for a light that never comes
等待那未曾到來的希望之光
When I was young, they told me, they said
我正值青春,他們告訴我說
Make your bed, you lie in that bed
收拾床鋪,躺在上面,別做反抗
A king can only reign 'til, instead
相反,國王只能統治你,無法保護你
There comes that day it's off with his head
我們總有一天會砍掉他的頭顱
Night gets darkest right before dawn
最黑暗的夜晚永遠在破曉之前
What don't kill you makes you more strong
無法殺死你的命運注定會讓你更加強大
You'll have my mercy, then, when you're gone
你會帶着我的憐憫離去
The nights go on
黑夜永恆
Waiting for a light that never comes
我等待的希望之光仍未降臨
I chase the sun
我追尋着太陽
Waiting for a light that never comes
等待那未曾到來的希望之光
And I told them, Nah, you don't know me
我告訴他們 嗨,你根本不了解我
Lightning above and a fire below me
空中閃電轟鳴,我立於烈焰之上
You cannot catch me, cannot hold me
你不可能追上我,亦無法讓我停留
You cannot stop, much less control me
你無法阻止我,更無可能控制我
When it rains, it pours
雨滴落下,成為傾盆大雨
When the floodgates open, brace your shores
當洪水滔天 橫掃海濱之時
That pressure don't care it breaks your doors
它根本不擔心 它會沖破你的防線
Say it's all you can take better, take some more
你對自己說這是所有能做的事了 甚至比極限更多
Waiting for a light that never comes
等待那未曾到來的希望之光
The nights go on
黑夜永恆
Waiting for a light that never comes
我等待的希望之光仍未降臨
I chase the sun
我追尋着太陽
Waiting for a light that never comes
等待那未曾到來的希望之光
arrow
arrow
    文章標籤
    A Light That Never Comes
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()