One Day-Logic / Ryan Tedder

And maybe one day I'll be wiser
也許有一天,我會學聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here
因為那一天,我會遠超現在的自己
Put all of my faith in tomorrow
把所有希望,寄托在明天
Dark days keep me up all night
黑暗的日子,使我徹夜難眠
Only thing I know, it's gonna be
只有一件事情我知道
Alright
一切都將變得更好
You ever wonder what it means to make it by any means
你曾經想過不顧一切達成目標
And finally obtain your dreams
并最終實現夢想意味着什么嗎
On the come up, but they run up from the world of many fiends
迎頭趕上,但是它們從惡魔的世界過來
I been at it since a teen, get this money, get the cream
我從青少年時就是這樣,得到錢財,得到奶油
Hard work and sacrifice but not a lot know what I mean
艱苦的工作和犧牲,但不太有很多人明白我的意思
Most these rappers, ain't got no class like bomb threats
大多數說唱歌手都沒有被炸彈威脅
They bein' the illest, the disease, is the on set
它們是非法的,病態的,現實的
And it don't matter where you at
你在哪里并不重要
If you white, if you black, if you rich,
如果你是白人,如果你是黑人,如果你富有
Or you poor, we gon' always want more
或者你很窮,我們總是想要更多
But one thing I can be sure, as long as I got the floor
但有一件事我可以確定,只要我能夠發言
I'm 'gon use this power to paint a picture of unity
我要用這種權力來描繪一幅團結的畫面
Yeah I'm rippin' it up with that energy
是的,我要用那種力量把它激發出來
Like there's two of me
就像能創造兩個我一樣
Fuck the lights and the cameras,
去**的燈光和相機
Right now it's just you and me
現在只有你和我
One day (one day)
終將有一天
I'll be richer than I was before
我會比以前更富有
One day (one day)
終將有一天
I'm 'gon have enough money to buy the store
我會有足夠的錢買下這家商店
One day (one day)
終將有一天
Young Sinatra said you know I'm finna do it my way
年輕的Sinatra說你知道我終於以我的方法行事
You on the road to success, I took the highway
你走你的獨木橋,我走我的陽關道
And maybe one day I'll be wiser
也許有一天,我會學聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here
因為那一天,我會遠超現在的自己
Put all of my faith in tomorrow
把所有希望,寄托在明天
Dark days keep me up all night
黑暗的日子,使我徹夜難眠
Only thing I know, it's gonna be (yeah)
只有一件事情我知道
Alright (It look like I'm at mass)
一切都將變得更好
Yeah, I'm comin' for that ass
是的,我正為這堆破事而來
Game has been broke for too long,
劇本已經被毀壞得太久了
So I guess I am the cast
我猜我就是劇中的演員
Like my section 8 crib, finally found some greener grass
就像我的第8區搖籃一樣,終於找到了更綠的草
So ahead of my time, I wasn't born in the past
所以在我之前,我并不是出生在過去
This right here a double-header with Logic and Ryan Tedder
這就是Logic和Ryan Tedder的合作之曲
Oh no, it can't get no better
哦不,沒有比這更好的了
And you know–you know we do it for the children
你知道的,你知道我們這是為了孩子
I never thought I'd see the day I made a million
我從未想過我賺了100萬
A couple thousand later, feel like everybody feel 'em
几千年以后,就像所有人都覺察到了
I ain't mean to boast in that last line
我不想在最后一句里吹噓
But counting moneys always been my favorite past time
但是數錢一直是我過去最喜歡的事情
Especially with a past like mine
尤其是像有這樣一個過去的我
Drugs in the household
家中有癮君子
Never had a hand to hold
沒人能夠依靠
Even when I was homeless in the blistering cold,
即使我在嚴寒中無家可歸
But I made it out
但是我撐過來了
And if I can, you can no doubt
如果我可以,那你也不要懷疑
I know–
我知道
One day (one day)
終會有一天
I'ma do it like I never did it
我會做出從未創造之舉
One day (one day)
終會有一天
I'ma have the courage to go out and get it
我會有勇氣去取得
One day (one day)
終會有一天
Do what I love and support my girl (one day)
做我想做的事情,支持我的女孩
I'ma shake up the whole world
我會震撼全世界
And maybe one day I'll be wiser
也許有一天,我會學聰明
'Cause maybe one day I'll be further from here
因為那一天,我會遠超現在的自己
Put all of my faith in tomorrow
把所有希望,寄托在明天
Dark days keep me up all night
黑暗的日子,使我徹夜難眠
Only thing I know, it's gonna be
只有一件事情我知道
Alright
一切都將變得更好
Everybody tryna kill my light (one day)
每個人都想要磨滅我的才能
Only thing I know it's gonna be all right (one day)
只有一件事情我知道,一切都將變得更好
Everybody tryna kill my light
每個人都想要磨滅我的才能
Only thing I know it's gonna be all right (one day)
只有一件事情我知道,一切都將變得更好
Keep tryna tell myself in the morning things will be better
每天早上告訴自己,一切都將變得更好
Keep tryna tell myself tomorrow's different weather
每天告訴自己,明天將會不同
And maybe one day I'll be wiser
也許有一天,我會學聰明
'Cause maybe one day I'll be farther from here
因為那一天,我會遠超現在的自己
Put all of my faith in tomorrow
把所有希望,寄托在明天
Dark days keep me up all night
黑暗的日子,使我徹夜難眠
Only thing I know, it's gonna be
只有一件事情我知道,一切將變得...
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()