Fireflies-Mike Candys / Michel Truog

Can you hear me

你能聽見我的聲音嗎

We belong to something new

我們屬於新事物

And tonight we'll let it all go free

今夜我們就讓它們重獲自由

Are you with me?

你會陪着我嗎

Still chasing our dream

依然追逐我們的夢想

This is how I feel

我感覺到

It's so unreal

這會成為泡影

This is the moment

此時此刻

When stars collide tonight

當群星相撞毀於一旦

When you're lying by my side

當你靜臥在我身旁

This is the moment

此時此刻

We reach so high

我們到達萬丈高空

Together, together we will light up the sky

我們一起照亮星空

I see it in your eyes

我透過你的雙眼看到

A dance of fireflies

螢火蟲的舞蹈

Baby can you hear me now

你能聽見我的聲音嗎

And you kow it's true

你知道這是真的

I give it all to you

我把這一切都獻給你

Baby can you hear me now

你能聽見我的聲音嗎

Can you feel it?

你感覺到了嗎

Feel it coming in the air

它充斥着空氣的每個角落

And tonight they let it all go free

今晚就讓它們重獲自由

You are with me

你陪我一起

We're losing track of time

我們與時間失聯

But baby I know it's so real

但我知道這絕非幻想

This is the moment

此時此刻

When stars collide tonight

當群星相撞毀於一旦

When you're lying by my side

當你靜臥在我身旁

This is the moment

此時此刻

We reach so high

我們到達萬丈高空

Together, together we will light up the sky

我們一起照亮星空

I see it in your eyes

我透過你的雙眼看到

A dance of fireflies

螢火蟲的舞蹈

Baby can you hear me now

你能聽見我的聲音嗎

And you kow it's true

你知道這是真的

I give it all to you

我把這一切都獻給你

Baby can you hear me now

你能聽見我的聲音嗎

I see it in your eyes

我透過你的雙眼看到

A dance of fireflies

螢火蟲的舞蹈

Baby can you hear me now

你能聽見我的聲音嗎

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()