Like I Did with You-Us The Duo

I still get lost inside your eyes
總是留戀於你的雙眼
Since the day we met they get me every time
每次我們見面,它們都能令我着迷
Soon, it won't be us. It'll be us three
很快我們倆就要變成我們三了
I hope I see you when she looks at me
我希望我能透過她的雙眼看見你
Until that day is here
在那一天到來之前
The only thing I'm gonna do
我唯一要做的
Is hope and pray each night
就是夜夜祈禱
My baby girl is just like you
我的寶貝女兒和你一樣
We hope she has her mama's smile
我們希望她有媽媽的微笑
I hope she's beautiful like you
我希望她像你一樣漂亮
Cause if she's anything like her mama
因為如果她和她媽媽一樣
I'll fall in love with her
我會愛上她的
Just like I did with you
就像愛你一樣
And since we said I do
自從我們對彼此說“我願意”
Your eyes still carry me away
你的雙眼總是會把我帶走
And when I look down my baby girl
當我低頭看着我的寶貝女兒
I hope her eyes will do the same
我希望她的眼睛也能如此
We hope she has her daddy's hair
我們希望她有爸爸的頭發
I hope she laughs the way you do
我希望她能像你那樣笑
Cause if she's anything like her father
因為如果她和她爸爸一樣
I'll fall in love with her
我會愛上她的
Just like I did with you
就像愛你一樣
I'll fall in love with her
我會愛上她的
Just like I did with you
就像愛你一樣
I'll fall in love with her
我會愛上她的
Just like I did with you
就像愛你一樣(。・ω・。)ノ♡
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()