Start Again-Seven Lions / Fiora

I'll go
我將離去
Don't wait for my return
不要等待我的歸來
You should stay here
你應當在此守望
Safe where you belong
安定在你所屬地方
Although now I can't find the words
即使現在我難以描述
You believe all, tell me I was wrong
你堅信一切,告訴我我是錯的
This is how it ends
這就是結局
I will leave you different than before
我會改變你
This is how it ends
這就是結局
You have changed me
你已經改變了我
More than you can know
比你所能想象的更多
The cool breeze between us
微風在我們之間吹拂
Falling at our feet
落在我們的腳下
For all we could be then
我了我們可以回到過去那樣
You left me incomplete
你讓我不再完整
And time is not on our side
時間不站在我們這邊
Another day won't stop the tide
再過一天不能阻止逆流
And I can't wait til you decide
我不能等到你做決定
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
As we face down the end
當我們面對終結
As we face down the end
當我們面對終結
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
Rise and start again
站起啦重新開始
Rise and start again
站起啦重新開始
Rise and start again
站起啦重新開始
Time is not on our side
時間不站在我們這邊
Another day won't stop the tide
再過一天不能阻止逆流
I can't wait til you decide
我不能等到你做決定
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
As we face down the end
當我們面對終結
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
Rise and start again
站起啦重新開始
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
As we face down the end
當我們面對終結
As we face down the end
當我們面對終結
Rise and start again
站起啦重新開始
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()