close

 

Rumors-R3hab / Sofia Carson

I could feel you watching me
我能感覺你目光游走我身
All your friends are, tryna leave
而你的伙伴都意興闌珊
You hit me with the one line
你對我展開一連串的猛攻
I know that you said about it a hundred times
我知道你已對我表白過千百回
You got me all wrong
你對我的看法大錯特錯
Don't you know who, you talking to?
你還沒搞清楚自己在和誰講話嗎?
You got me all wrong
你對我的看法錯的離譜
I heard about you, and what you do
我曾聽聞過你清楚你的為人
Don't you know the rumors?
你不知道緋聞意味着什么嗎?
That talk about, talk about the humor
還談什么幽默詼諧
They say you never gonna treat me right
旁人都說你不會真心待我
I know that you're forever, it's only one night, one night
我明白你所謂的永遠不過是一夜情罷了
Don't you know the rumors?
你不知道緋聞意味着什么嗎?
That talk about, talk about me too much
那些關於我的流言蜚語
I know that your intentions are as bad as mine
我知道你我都心懷不軌
So let's pretend forever, it's only one night, one night
所以讓我們假裝能白頭偕老哪怕一夜也好
So I hit you wit' the one line
所以我以牙還牙
To not to match up, match up
試着與你背道而馳
Hope you realize that
希望你能醒悟明白
You got me all wrong
你對我的看法大錯特錯
Don't you know who, you talking to?
你還沒搞清楚自己在和誰講話嗎?
You got me all wrong
你對我的看法錯的離譜
I heard about you, and what you do
我曾聽聞過你清楚你的為人
Don't you know the rumors?
你不知道緋聞意味着什么嗎?
That talk about, talk about the humor
還談什么幽默詼諧
They say you never gonna treat me right
旁人都說你不會真心待我
I know that you're forever, it's only one night, one night
我明白你所謂的永遠不過是一夜情罷了
Don't you know the rumors?
你不知道緋聞意味着什么嗎?
That talk about, talk about me too much
那些關於我的流言蜚語
I know that your intentions are as bad as mine
我知道你我都心懷不軌
So let's pretend forever, it's only one night, one night
所以讓我們假裝能白頭偕老哪怕一夜也好
    • 
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()