Diana

Diana
ArtistPaul Anka

  Paul Anka1941730日出生加拿大OntarioOttawaPaul Anka是五十年代主要的少年偶像之一。他在1957年以一首自己作的“Diana(黛安娜)”而迅速成名,首歌是一首情奔放的情歌,描了一十几的年女孩一些的男性果的情。由與眾不同的律和形式,首歌反響極烈,在英排行榜局首位的時間長達9周,并在美的排行榜也到第1位。

Diana


I'm so young and you're so old.
Thismy darlingI've been told.
I don't care just what they say,
Cause forever I will pray.
You and I will be as free as
The birds up in the trees.
Ohplease stay by meDiana!

Thrills I get when you hold me close.
Ohmy darlingyou're the most.
I love you but do you love me?
OhDianacan't you see
I love you with all my heart?
And I hope we'll never part.
Ohplease stay with meDiana!

Ohmy darlingohmy lover!
Tell me that there is no other.
I love you with all my heart
Ahohahohahohohohoh!

Only you can take my heart;
Only you can tear it apart.
When you hold me in your loving arms,
I can feel you giving all your charms.
Hold medarlinghold me tight!
Squeeze mebabywith all your might.
Ohplease stay by meDiana!
OhpleaseDianaOhpleaseDiana!
OhpleaseDiana!

大意


黛安娜
年青你已老,
們這樣對
我不管人們說什么,
我要永你和我。
你我自由又自在,
活像上的自由

啊,請與我在一起,黛安娜!

緊緊抱令我激
在我心中你最重。
你而你

啊,黛安娜,你可明白?
了你全身心的

我希望我不分
噢,請與我在一起,黛安娜!

噢,親愛的!噢,親愛的!
我你心中只有我,
了你我全身心的
呵,噢,呵,噢,呵,噢,噢,噢,噢!
只有你能占有我的心,
我只你一人心碎,

緊緊把我抱,
我可感你的魅力,
抱住我,親愛的,抱我。
全力抱我。
噢,請與我在一起,黛安娜!

噢,吧,黛安娜!
噢,吧,黛安娜!
噢,吧,黛安娜!
噢,吧,黛安娜!

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()