close

 

美國鄉村音樂:Let it be

 

Let it be -  美國鄉村音樂

When I find myself in times of trouble當我陷於困境時
Mother marry comes to me speaking聖母瑪利亞浮現在我的腦海
Words of wisdom let it be訴說著智慧之語,順其自然吧
And in the hour of darkness在我的生命黑暗時刻
She is standing right in front of me她仿佛就站在我的面前
Speaking words of wisdom訴說著智慧之語
Let it be順其自然
Let it be順其自然
Let it be順其自然
Let it be順其自然
Let it be順其自然
Whisper words of wisdom let it be訴說著智慧之語,順其自然吧
And when the broken hearted people living in the world agree當世上這些失意的人們願意和睦相處時
There will be an answer let it is他們將會回答:順其自然
For though they may be parted因為即使他們距離遙遠
There is still a chance that they will see他們仍有機會看到這個答案
There will be an answer let it be那就是:順其自然吧
And when the night is cloudy當夜空佈滿烏雲時
There is still a light that shines on me仍有一道光芒指引著我
Shine until tomorrow let it be直到明天,順其自然
I wake up to the sound of music當我在音樂中醒來
Mother marry comes to me聖母瑪利亞仿佛來到我面前
Speaking worlds of wisdom let it be訴說著智慧之語,順其自然

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()