Over My Skin-Tiffany Young

I got this vision in my mind

我腦中有此般光景

You got me sinning with desire

你讓我因欲望而嘗到了罪惡

You got my heart on double time

我再次把心交付於你

And Im not putting out my fire

我的愛火永不熄滅

Call me anytime that you want

你的通話我隨時恭候

Send for me you know Ill come over

你的召喚我定會赴約

Hit me when youre ready to go

可你卻決心離開我給我重擊

(love me)

(愛着我)

Love me cause I like and I want ya

就這樣愛着我因為我喜歡渴求着這樣

(love me)

(愛着我)

Ooh put put put it on me

將你雙手放在我的身上

This woman woman woman

我這個女人

Wants you bad

想要壞壞的你

(I want you over my skin)

(我想要你肆意撫摸我的肌膚)

Cause I like it when you touch me

只因我喜歡你帶來的觸覺

(I dont know where to begin)

(我不知從何開始)

Do nasty things and you dont judge me

就算我極盡挑逗你也不會肆意評論

(Say it again and again)

(一遍遍地說着挑逗我的話語)

You got that something that undoes me

你的所為解放我的束縛

(I want you overoverover and over)

(我渴望着你不停在我身上探索)

Theres nothing wrong with being bad

不羈狂放無可非議

You know thats what you like about me

我知道這就是你所愛着我的地方

Just run your fingers down my back

用你的指尖感受我的背部

Go head and feel up on my body

繼續不停感受我的嬌軀

Because Im owning whats mine

只因這是屬於我的嬌軀

Confident I know I look good babe

寶貝我對自己的魅力信心滿滿

Hope that you can handle my shine

渴望着你能將我的光芒駕馭

(love me)

(愛着我)

Love me in the way that you should babe

寶貝盡你所能愛我

(love me)

(愛着我)

Ooh put put put it on me

將你雙手放在我的身上

This woman woman woman

我這個女人

Wants you bad

想要壞壞的你

(I want you over my skin)

(我想要你肆意撫摸我的肌膚)

Cause I like it when you touch me

只因我喜歡你帶來的觸覺

(I dont know where to begin)

(我不知從何開始)

Do nasty things and you dont judge me

就算我極盡挑逗你也不會肆意評論

(Say it again and again)

(一遍遍地說着挑逗我的話語)

You got that something that undoes me

你的所為解放我的束縛

(I want you overoverover and over)

(我渴望着你不停在我身上探索)

I want you over my skin

我想要你肆意撫摸我的肌膚

Say it again and again

一遍遍地說着挑逗我的話語

(I want you over my skin)

(我想要你肆意撫摸我的肌膚)

'Cause I like it when you touch me

只因我喜歡你帶來的觸覺

(I don't know where to begin)

(我不知從何開始)

Do nasty things and you don't judge me

就算我極盡挑逗你也不會肆意評論

(Say it again and again)

(一遍遍地說着挑逗我的話語)

You got that something that undoes me

你的所為解放我的束縛

(I want you overoverover and over)

(我渴望着你不停在我身上探索)

arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()