close

 

 

 

Lemon Tree她怎么!真是太孤

I'm sitting here in a boring room
我坐在這毫無生氣的房間里
It's just another rainy Sunday afternoon
又是一個陰雨綿綿的周日下午
I'm wasting my time I got nothing to do
我無所事事
I'm hanging around I'm waiting for you
我坐立難安四處徘徊,等着你的到來
But nothing ever happens and I wonder
但你終究未來,只剩我一人,我很郁悶
I'm sitting here I miss the power
我坐在這感覺精疲力盡
I'd like to go out taking a shower
我情願去沖個涼水澡
But there's a heavy cloud inside my head
但是腦袋又昏又沉重千鈞
I feel so tired put myself into bed
我心力交瘁癱在床上
Where nothing ever happens and I wonder
你終究未來,只剩我一人,我很郁悶
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    elena 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()